با تدابیر ویژه دولت دروغ گویان و کلید سازان قرار شد نان هم قیمتش افزایش پیدا کنه. البته با شیب ملایم 30 درصدی! تورم هم که خدا رو شکر شده 10 درصد! واقعاً این دولت خیلی داره برای مردم دل می سوزونه. قبلیا رمال بودن این دانشمندن. قبلیا جوان خام بودن اینا پیر میکده هستن. قبلا چیزی بلد نبودن اینا بلدند. قبلیا گدا گشنه بودن اینا خوشگل و ثروتمندن. قبلیا تند رو بودن اینا معتدلند.

بابا سی درصد مگه چیه؟ زیاده ؟ هر کی می گه زیاده بره جهنم. غلط کرده می گه زیاده!

مردم غلط کردن دنبال یارانه هستند. مردم باید از روحانی بخوان بهشون یارانه نده. مردم رو چه به یارانه؟ زیاد بخورن جفتک می اندازن. مردم رو باید گرسنه نگه داشت که جفتک نندازن.

البته با موفقیت مذاکرات هسته ای و کوانتومی دولت دروغ گویان افزایش قیمت نان که چیزی نیست. خدا رو شکر کنید که قیمت آفتابه زیاد نشده.