جنایت آل آمریکا در سوریه
افراد مسلح تاکنون صد ها نفر از نیروهای امنیتی سوریه را به قتل رسانده اند. در سوریه آمریکا، اسرائیل، سعد حریری و برخی از گروه های تندرو و گروهک های تروریستی وارد میدان شده و در حال مبارزه با حکومت سوریه هستند. آمریکا به کمک اسرائیل و سعد حریری، گروهک ها را تجهیز نموده است تا اسد را سرنگون کند. سوریه محور مقاومت در منطقه است و عوامل اسرائیل بیشترین تلاش را برای براندازی نظام سوریه به کار بسته اند. رسانه های غربی مانند بی بی سی تمام توان خود را برای بزرگنمایی و وارونه نمایی حوادث سوریه به کار گرفته اند. این در حالیست که در مورد جنایات و تجاوزهای بحرین سکوت نموده اند. چه شده است که آمریکا برای سرکوب مردم در بحرین نیروهای سعودی را اعزام می کند و در سوریه تروریست های مخالف حکومت را مسلح می کند و از آنها حمایت اطلاعاتی و رسانه ای می کند؟
افراد مسلح اجیر شده توسط اسرائیل و بقیه متحدان او در منطقه هم مردم را می کشند هم نیروهای امنیتی و پلیس را. این روش محکوم به نابودی است. نا آرامی های سوریه از جنس بیداری اسلامی و قیام مردمی نیستند بلکه از جنس حملات تروریستی، جدایی طلبانه و خشونت بار وابسته هستند. آمریکا سال ها با سوریه به دشمنی کرده است و دلیل دشمنی او این است که سوریه بر خلاف دیگر کشورهای عربی به جای تسلیم در برابر اسرائیل، مقاومت را برگزیده است. امروز گروه های مسلح و تروریست سوریه که بعضا از خارج نیز وارد شده اند با کمک گرفتن از آمریکا و اسرائیل و سوء استفاده از شرایط منطقه علیه اسد وارد جنگ شده اند تا آمریکا بتواند شکست خود در بقیه کشورهای عربی را حد اقل در سوریه جبران کند، غافل از این که دوران تسلط آمریکا بر خاور میانه تمام شده است.
آمریکا در سوریه موفق نخواهد بود زیرا در سوریه این مردم نیستند که مخالف حکومت هستند بلکه گروه های وابسته و وطن فروش مسلح هستند. طوفان بیداری اسلامی، اسرائیل را خواهد برد و خواهیم دید سوریه و اسد خواهند ماند اما آل خلیفه ، آل سعود ، عبد الله صالح و بقیه دست نشانده های آمریکا خواهند رفت. باد آنها را خواهد برد.
اگر حسنی مبارک در 22 بهمن سرنگون شد، بن علی بعد از 24 سال حکومت در 24 دی و دو روز قبل از سالگرد فرار شاه از تونس فرار کرد، عبد الله صالح در سالگرد 15 خرداد از یمن فرار کرد. بقیه این دیکتاتورهای آمریکایی و اسرائیلی نیز در مناسبت های دیگر انقلاب اسلامی سرنگون خواهند شد.
افراد مسلح اجیر شده توسط اسرائیل و بقیه متحدان او در منطقه هم مردم را می کشند هم نیروهای امنیتی و پلیس را. این روش محکوم به نابودی است. نا آرامی های سوریه از جنس بیداری اسلامی و قیام مردمی نیستند بلکه از جنس حملات تروریستی، جدایی طلبانه و خشونت بار وابسته هستند. آمریکا سال ها با سوریه به دشمنی کرده است و دلیل دشمنی او این است که سوریه بر خلاف دیگر کشورهای عربی به جای تسلیم در برابر اسرائیل، مقاومت را برگزیده است. امروز گروه های مسلح و تروریست سوریه که بعضا از خارج نیز وارد شده اند با کمک گرفتن از آمریکا و اسرائیل و سوء استفاده از شرایط منطقه علیه اسد وارد جنگ شده اند تا آمریکا بتواند شکست خود در بقیه کشورهای عربی را حد اقل در سوریه جبران کند، غافل از این که دوران تسلط آمریکا بر خاور میانه تمام شده است.
آمریکا در سوریه موفق نخواهد بود زیرا در سوریه این مردم نیستند که مخالف حکومت هستند بلکه گروه های وابسته و وطن فروش مسلح هستند. طوفان بیداری اسلامی، اسرائیل را خواهد برد و خواهیم دید سوریه و اسد خواهند ماند اما آل خلیفه ، آل سعود ، عبد الله صالح و بقیه دست نشانده های آمریکا خواهند رفت. باد آنها را خواهد برد.
اگر حسنی مبارک در 22 بهمن سرنگون شد، بن علی بعد از 24 سال حکومت در 24 دی و دو روز قبل از سالگرد فرار شاه از تونس فرار کرد، عبد الله صالح در سالگرد 15 خرداد از یمن فرار کرد. بقیه این دیکتاتورهای آمریکایی و اسرائیلی نیز در مناسبت های دیگر انقلاب اسلامی سرنگون خواهند شد.
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم خرداد ۱۳۹۰ ساعت 11:7 توسط حامد
|

وبلاگ خط انقلاب از اردیبهشت سال 87 آغاز به کار کرده است. وبلاگ خط انقلاب به مسائل سیاسی روز می پردازد و هدف آن حمایت از مردم سالاری دینی و عدالت است. این وبلاگ به هیچ حزب یا دسته ی سیاسی وابسته نیوده و صرفاً یک وبلاگ شخصی است.