من به جنبش سبز (جلبک سبز) یک پیشنهاد دارم برای بر اندازی نظام دیکتاتوری ایران. مردم (همه مردم جزو جلبک سبز هستند) باید هر روز از ساعت 8 صبح تا 8 شب در خیابان های ولیعصر، انقلاب، کارگر و بقیه خیابان ها در "پیاده رو" راهپیمایی کنند البته با سکوت. این راهپیمای موجب براندازی رژیم ایران خواهد شد. دقت کنید که با موبایل های خود فیلم بگیرید. البته برای اینکه کسی گیر ندهد دوربین موبایل را روشن کنید بعد مثل اینکه دارید اسمس می دهید یا صحبت می کنید فیلم بگیرید. بیشتر سعی کنید در ساعات شلوغ راهپیمایی کنید و البته فیلم برداری کنید. امروز که خیابان رفته بودم دیدم کلی آدم داشتند راهپیمایی سکوت می کردند. هنوز رهپیمایی اعلام نکرده مردم شروع کرده اند. بابا ایول. مردم همیشه یک "سر و گردن" از ما وبلاگ نویسان و سران جنبش جلوتر هستند! البته در این راهپیمایی مردم به کارهای عادی خود مانند خرید نیز می پرداختند که نشان دهنده متمدن بودن مردم سبز است.

پیش به سوی براندازی رژیم آخوندی ( البته به کروبی و صانعی خاتمی توهین نشود منظور این ها نیستند). باید کار این ریشوها (البته به آقای میرحسین توهین نشود) را تمام کنیم. اول باید تمام اینها را اعدام کنیم بعد آزادی بیان می شود و هر کس می تواند مخالف ما هم باشد حتی علیه خدا می تواند تظاهرات کند. خیابان ها را باید با سر اینها تزئین نمود. درود بر دشمن من. این رژیم دارد نفس های آخرش را می کشد. خود من در 22 بهمن بودم. یک عده را از دهات جمع کرده بودند. خودم دیدم دست بعضی از اونها آب معدنی بود. برخی هم کیک می خوردند. دهاتی چه می داند آب معدنی چیست. کسی که یک عمر آب چشمه خورده چه می فهمد آب معدنی چیست. امروز وقتی به خیابان رفتم و دیدم مردم در پیاده رو ها داشتند راهپیمایی سکوت می کردند خوشحال شدم. فهمیدم حکومت ما نزدیک است. این حکومتی ها را سرنگون خواهیم نمود.