شنیده ام عده ای از منتقدین سینما در هنگام اکران خصوصی فیلم پاپانامه صدای حیوان در می آوردند. البته عجیب هم نیست. این ها حیوانات وحشی معتقد به آزادی بیان هستند. به این علت است که با بیان خود در مورد فیلمی ابراز وجود می کنند. یبان آنها همان صدای حیوانات است و اعتقاد آنها به آزادی بیان نیز در حد همان صدای حیوان در آوردنشان.